Sunday, February 1, 2009

best la cuti ni :)




Alhamdulillah saya selamat kembali ke UPSI bagi meneruskan pengajian selepas seminggu bercuti. Apa yang best tentang cuti semester ini saya berpeluang menghabiskan sebahagian cuti saya di Perlis dan Langkawi.

Ini merupakan kunjungan kali ke 3 saya ke Perlis dan kali ke 2 ke Langkawi, tidak ada banyak perbezaan pun dengan kunjungan saya sebelum ini. Sewaktu berada di Perlis saya juga telah berkunjung ke Kedah bagi memenuhi jemputan majlis pertunangan kawan saya. Selain itu, saya tidak melepaskan peluang berkunjung ke Alor Setar…

Percutian saya ke langkawi mengambil masa yang singkat, saya dan rakan-rakan hanya sempat melawat ke beberapa tempat bersejarah di Langkawi iaitu Tapak Beras Terbakar dan Makam Mahsuri. Tidak banyak perubahan namun Makan Mahsuri telah diubahsuai dan sesuai dengan tempatnya yang menjadi kunjungan para pelancong dari dalam dan luar negara.

Balik ke Kelantan saya dan keluarga telah berkelah di Jeram Linang, best sangat sebab dapat berkumpul dengan keluarga…

2 comments: